פיתוח תורות מכירה מנצחות
כשאנו מתחילים לעבוד עם לקוח חדש, אנחנו בדרך כלל נתקלים במצבים הבאים:
- מחלקת מכירות טלפונית שבה אין תסריט שיחה, אלא כל אחד מוכר באופן שבא לו.
- מחלקת מכירות טלפונית שבה יש תסריט שיחה, אבל הוא לא כתוב בצורה יעילה וישימה, ולכן אנשים לא משתמשים בו.
- מחלקת מכירות פרונטלית שבה כל אחד מנהל את תהליך המכירה בצורה שונה לגמרי, אין אחידות בהצגת המסרים ללקוח, ואנשי המכירות לא לומדים מספיק אחד מהשני.
זה בסדר גמור שלכל איש מכירות יש את הסגנון שלו ואת אופן המכירה שמתאים לו, אולם לצד זאת יש עקרונות שכדאי לשמור עליהם, וכמו כן, גם אם כל אחד מאנשי המכירות בסופו של דבר יבחר את הדרך שמתאימה לו – כדאי לתת לו את כל הידע הארגוני בנוגע למכירות בצורה מרוכזת, כדי שהוא יוכל לבחור במה להשתמש ובמה לא.
תורת מכירות כתובה מאפשרת לכם:
- לשמר את הידע הארגוני היקר שיש לכם בנוגע למכירות.
- ללמוד מה אנשי המכירות הטובים ביותר שלכם עושים ולשכפל את זה.
- לבצע הכשרות מהירות יותר לאנשי מכירות חדשים.
- ובשורה התחתונה – לשפר תוצאות.
ב GROW אנו מתמחים בפיתוח תורות מכירה ותסריטי שיחה למוקד מכירות ברמה הגבוהה ביותר. כאלו שבאמת נותנים ערך מוסף לצוות ומאפשרים להם למכור טוב יותר, בין אם זה תסריט לטלמרקטינג, תסריט שיחה לתיאום פגישה, או תורת מכירות למכירות פרונטליות.
במהלך השנים כתבנו מאות רבות של תסריטי שיחה ותורות מכירה, למגוון רחב מאד של ארגונים וחברות במשק, ואנחנו גאים להגיד שזו אחת מנקודות החוזקה הייחודיות ביותר שלנו.
רועי ישורון, מנכ"ל החברה, הנו יועץ מכירות מהותיקים והמוכרים בישראל, והוא ידוע כמומחה לפיתוח תורות מכירה אפקטיביות, שמאפשרות לקיים שיחת מכירה מנצחת, ולהגדיל מכירות במהירות.
לקריאת המאמר "האם תסריטי שיחה באמת עובדים?" הקליקו כאן
אם גם אתם רוצים תורת מכירות מנצחת, שתוכל לקחת את הצוות שלכם קדימה – תנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם.
אתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון ולהשאיר פרטים כאן.
מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.