סדנת שירות מוכר

מהי בעצם סדנת שירות מוכר ולמה צריך ללמד אנשי שירות למכור?

רועי ישורון, מנכ"ל GROW, מספר: לפני הרבה שנים ישבתי בבית קפה ברחוב יהודה המכבי בתל אביב, ואחרי שעיינתי בתפריט, שאלתי את המלצרית, בנוגע לאחת מהמנות: "איך המנה הזאת?" והיא השיבה: "האמת, אם אתה רוצה לאכול משהו בסגנון הזה – לך למסעדה ממול, הם הכי טובים, בכנות."

ברמת השירות, הייתי מאד מרוצה. היא הייתה נחמדה, אמינה, ואכן עברתי לשבת במסעדה ממול ונהניתי מאד מהארוחה. ברמת המכירות, בית הקפה הפסיד לקוח, וללא ספק אותה מלצרית נחמדה הייתה יכולה להשיב לי בצורה שהיא ישרה ואמינה מצד אחד, אבל גם דואגת לאינטרסים של בית הקפה שבו ישבתי.

אינטראקציה שירותית עם לקוח היא הזדמנות לשני דברים:

סדנת השירות המוכר של GROW, היא סדנת שירות ומכירות משולבת, שמלמדת את אנשי השירות גם איך לתת שירות טוב ללקוח, וגם איך למכור בצורה יעילה.  

מה לומדים בסדנת שירות מוכר?

מה מפיקים מסדנת שירות מוכר?

למי סדנת שירות מוכר מתאימה?

הסדנה מתאימה לכל אדם בארגון שעוסק בשירות: נציגי מוקד שירות לקוחות טלפוני, אנשי שירות פרונטליים ועוד. גם אם הצוות שלכם עבר סדנת שירות לקוחות בעבר, או אפילו סדנת מכירות, אנחנו מבטיחים שהחוויה אצלנו תהיה אחרת, ושהצוות יקבל כלים לשדרוג משמעותי בביצועים.

במה הסדנה שונה מסדנת שירות לקוחות רגילה?

כמה זמן אורכת סדנת שירות מוכר?

אורך הסדנה הוא כארבע שעות.  

מחפשים משהו שונה מהדרכת שירות לקוחות סטנדרטית? שואפים להגיע לרמה של שירות יוצא דופן בחברה? רוצים להפיק מכל אינטראקציה עם הלקוח את המירב ולהגדיל מכירות בשורה התחתונה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם