אימון מנהלים ואנשי מכירות

ב GROW  אנו מאמינים שאחת השיטות היעילות ביותר לשפר תוצאות, ולהשביח את עבודת המנהלים ואנשי המכירות היא אימון מכירות ואימון מנהלים אחד על אחד.  

אימון אנשי מכירות

ב GROW אנו מספקים אימון מכירות לאנשי מכירות 1:1 מכל הסוגים:
מכירות שטח בפגישות מתואמות, מכירות מדלת לדלת, טלמרקטינג, טלמיטינג (קביעת פגישות טלפוניות), מכירות בזום, שימור לקוחות, שירות מוכר ועוד.

במהלך האימונים אנו עובדים על שני דברים מרכזיים:

השבחת מיומנויות מכירה

מעבר לחומר גנרי שאנו מלמדים בהדרכות המכירה שלנו, לכל איש מכירות יש נושאים ספציפיים שעליו לשפר. במהלך האימונים אנחנו מזהים את הנקודות האלו, ונותנים לכל אחד את הכלים שהוא צריך, עד לשינוי התנהגות בפועל בתהליך המכירה.

חיזוק המיינדסט של אנשי המכירות

בסופו של דבר המכירה מתבצעת לא רק בזכות המיומנות של אנשי המכירות אלא הרבה בגלל דברים שהם מתחת לפני השטח – הגישה שלהם למכירות, האמונות שלהם, הביטחון העצמי שלהם, לקיחת האחריות שלהם, המוטיבציה שלהם ותפיסת המקצוענות שלהם. אחת מהמטרות המרכזיות שלנו באימון מכירות היא לחזק את המיינדסט של אנשי המכירות, ולהפוך אותם למקצוענים ברמה הגבוהה ביותר.

יש הרבה אנשים שחושבים שבמכירות או שיש לך את זה או שאין לך את זה, ומהניסיון שלנו – המשפט הזה הוא לחלוטין לא מדויק. ראינו במהלך הדרך אנשי מכירות רבים, שהתחילו מנקודה נמוכה, ובאמצעות עבודה עם מאמן מכירות חיצוני, או מנהל מכירות שאימן אותם, ובאמצעות למידה בלתי פוסקת הגיעו לרמות גבוהות מאד.

מאמן מכירות של GROW הוא אדם שלא רק יודע למכור, אלא גם יודע ללמד אדם אחר איך להיות איש מכירות מוצלח, לאבחן בצורה מדויקת על מה צריך לעבוד, לאתר דברים שהם מתחת לפני השטח, ובסופו של דבר לתת לאיש המכירות כלים שישרתו אותו כל חייו.  

אימון המכירות יכול להתבצע בשטח (בזמן המכירה ללקוח בפועל), או במשרד (באמצעות האזנה לשיחות וביצוע סימולציות), וכן ניתן לבצע אימון אנשי מכירות ON LINE במקרים שהדבר נדרש.

רוצים לשמוע עוד על אימון מכירות? רוצים לקחת את הצוות שלכם לרמה הבאה?

השאירו פרטים כאן.

אימון מנהלים

מנהל טוב הוא הבסיס להכל. לא משנה כמה נשקיע בתורות מכירה מתקדמות, מערכות מחשוב וטלפוניה, גיוס צוות איכותי, שיטות תגמול ומבצעים לעובדים – ברגע שלמנהל אין את הכלים הנכונים להצליח – שום דבר לא יעבוד.

לכן אנו מאמינים ב GROW שחשוב להשקיע במנהלים, ולתת להם כלים על מנת שיוציאו מעצמם את ה 100%.

האימון ניתן למנהלים בכל הרמות, החל מאימון מנהלי צוותים, דרך אימון מנהלי מכירות ומנהלי מחלקות נוספות, ועד לסמנכ"לי  מכירות ומנכ"לים.

במהלך האימון, אותו אנו מבצעים בתשוקה ומכל הלב, אנו נותנים למנהל יכולת להתבונן על עצמו, ועל האופן שהוא בא לידי ביטוי מול העובדים שלו, ועוברים איתו מסע משותף בין המנהל שהוא היום, לבין המנהל שהוא רוצה להיות. מסע שבו הוא מגדיל את רמת האחריות האישית, את היכולת לראות את האחר ואת המחויבות לתוצאות.

בנוסף לאימון, במהלך המפגשים האישיים אנו מדריכים, מלמדים ומייעצים למנהלים בנושאים שונים, בהתאם לצורך: ניהול זמן ומשימות, הנעת עובדים, תכנון ובניית תכניות עבודה, בניית דו"חות איכותיים וכמותיים, אימון מכירות (המנהל כמאמן), פתרון קונפליקטים מול עובדים, גיוס אפקטיבי ועוד.

אם אתם מעסיקים מנהלים – זה הזמן להשקיע בהם. אימון מנהלי מכירות יכול להעלות את תוצאות המכירה באופן משמעותי, אימון מנהלי שירות, יכול להעלות את רמת השירות באופן משמעותי, וכך גם בכל מחלקה אחרת. זוהי אחת ההשקעות הטובות ביותר שתוכלו לעשות. ואם אתם מנהלים בעצמכם – אז כדאי שתשקיעו גם בעצמכם. מנהל שלא מתפתח נשאר מאחור.

אתם מוזמנים להשאיר פרטים כאן כדי שנוכל לשוחח ולצלול קצת יותר לעומק, לעולם המרתק של התפתחות אישית ומקצועית. יש לנו הרבה מה לספר לכם, והרבה מה לתת לכם.