קורס מכירות

ב GROW אנו מציעים קורסי מכירות מתקדמים לכל אדם שעוסק במכירות בארגון: קורס טלמרקטינג, קורס טלמיטינג (תיאום פגישות), קורס מכירות שטח, קורס מכירות בזום (העולם התקדם..), קורס מכירות פרונטאליות, קורס מכירות ליועצי לימודים, קורס אנשי מכירות מדלת לדלת ועוד.

קורס המכירות שלנו שונה מכל מה שהכרתם, מכמה סיבות:

מה תוכלו ללמוד אצלנו?

הקשבה

מהם העקרונות והטכניקות להקשבה פעילה ואיך להשתמש בהם בתהליכי מכירה. מהם החסמים להקשבה ואיך להתמודד איתם?

הווייה

איך איש המכירות בא לידי ביטוי מול הלקוח, מעבר לתוכן שהוא מוסר. ואם הוויה משפיעה כל כך – איך אפשר לשנות אותה במהירות?

מיינדסט של איש מכירות

התחום הזה משפיע על המכירות, לא פחות מהמיומניות והיכולות. הגישה, האמונות, הביטחון העצמי, לקיחת האחריות, המוטיבציה ותפיסת המקצוענות. איך עובדים על זה ואיך מביאים את זה לרמה הגבוהה ביותר? ​

בניית מערכת יחסים

איך לייצר עם הלקוח מערכת יחסים קרובה בזמן קצר. איך לייצר כימיה ואמון עם אדם שאנחנו לא מכירים?

3 השאלות

על אלו 3 שאלות צריך לענות לכל לקוח לפני שהוא רוכש?​

מסירת מידע מותאמת לקוח

כיצד להתאים את השיחה לכל לקוח בצורה אפקטיבית ולא למסור מידע גנרי ומשעמם ללקוח?​

סגירת עסקה

טכניקות ועקרונות לסגירת עסקאות יעילה, וכן שיטות להכנה מנטלית שמאפשרת לאיש המכירות לסגור טוב יותר

טיפול בהתנגדויות לקוח

כיצד להשיב לשאלות ולהתנגדויות בצורה ממוקדת, ולנטרל את ההתנגדות ביעילות?

האם התוצאות יעלו מיד לאחר הקורס?

התשובה הקצרה היא – אנחנו לא באמת יודעים. לפעמים התוצאות יעלו מיד לאחר הקורס, ולפעמים זה ידרוש פעולות נוספות.  התשובה הארוכה והמושכלת יותר היא זו, וחשוב שתקראו אותה בעיון, בלי קשר אם נחליט לשתף פעולה או לא:

קורס מכירה הוא לא קסם, גם כשמדובר בקורס מכירות מומלץ ומקצועי כמו הקורס שלנו. המטרה שלנו היא לא להעביר כלים, אלא לשנות התנהגות לאורך זמן, וכמו שאתם יודעים – אנשים אוהבים לחזור להרגלים הישנים שלהם, גם אם ההרגלים החדשים מעולים. כדי להטמיע שינוי לאורך זמן, חשוב מאד שלאחר הסדנה יתבצעו אימונים אישיים להטמעת החומר, בין אם האימונים יועברו על ידי יועץ ומאמן מכירות של GROW, או על ידי אחד המנהלים שלכם.

אימון 1:1 הוא הכרחי להטמעת כלים במכירות, שינוי מיינדסט של אנשי מכירות ועוד, והוא חייב להתבצע באופן שוטף. אם גייסתם את אנשי המכירות המתאימים, העברתם להם את תורת המכירות הנכונה, ודאגתם לאמן אותם על בסיס קבוע – התוצאות שלכם יהיו מעולות לאורך זמן.

רוצים קורס לאנשי מכירות שיגרום לצוות שלכם להודות לכם? רוצים לספק לאנשי המכירות כלים אמיתיים שישרתו אותם לאורך זמן? רוצים פרטנרים אמיתיים לדרך? בואו נעשה את הצעד הראשון.

השאירו לנו פרטים ונשוחח איתכם בהקדם.