סדנת שירות מוכר
מהי בעצם סדנת שירות מוכר ולמה צריך ללמד אנשי שירות למכור?
רועי ישורון, מנכ"ל GROW, מספר: לפני הרבה שנים ישבתי בבית קפה ברחוב יהודה המכבי בתל אביב, ואחרי שעיינתי בתפריט, שאלתי את המלצרית, בנוגע לאחת מהמנות: "איך המנה הזאת?" והיא השיבה: "האמת, אם אתה רוצה לאכול משהו בסגנון הזה – לך למסעדה ממול, הם הכי טובים, בכנות."
ברמת השירות, הייתי מאד מרוצה. היא הייתה נחמדה, אמינה, ואכן עברתי לשבת במסעדה ממול ונהניתי מאד מהארוחה. ברמת המכירות, בית הקפה הפסיד לקוח, וללא ספק אותה מלצרית נחמדה הייתה יכולה להשיב לי בצורה שהיא ישרה ואמינה מצד אחד, אבל גם דואגת לאינטרסים של בית הקפה שבו ישבתי.
אינטראקציה שירותית עם לקוח היא הזדמנות לשני דברים:
- לתת ללקוח שירות יוצא דופן ולגרום לו להיות מרוצה.
- למכור לו מוצרים ושירותים נוספים.
סדנת השירות המוכר של GROW, היא סדנת שירות ומכירות משולבת, שמלמדת את אנשי השירות גם איך לתת שירות טוב ללקוח, וגם איך למכור בצורה יעילה.
מה לומדים בסדנת שירות מוכר?
- הקשבה: שלושת מרכיבי ההקשבה, כלים להקשבה פעילה, טיפול במחסומי הקשבה, שיקוף, מודל הכובעים.
- מה משפיע על שביעות רצון הלקוח, ואיך לגרום ללקוח להיות מרוצה באמת.
- מהי הוויה, כיצד היא משפיעה על השיחה, ואיך ניתן לבחור הוויות בשיחה.
- מודל שיחת שירות ומכירות - כיצד לנהל שיחת שירות מעולה, ובמהלכה להצליח למכור ללקוח מוצרים ושירותים נוספים.
- משפטים מוכרים ולא מוכרים - כיצד להתנסח בצורה שתגרום ללקוח לקנות.
- טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות - כיצד לטפל ביעילות בהתנגדויות לקוח גם בתחום השירות, וגם בתחום המכירות.
- סגירה - מהן הטכניקות המוצלחות ביותר לסגור את העסקה במהירות ובחדות.
מה מפיקים מסדנת שירות מוכר?
- המשתתפים מקבלים כלים מעולים לשפר את רמת השירות שלהם, עד לרמה של שירות יוצא דופן, שעולה על ציפיות הלקוח.
- אנשי השירות לומדים למכור, ומכאן יכולים לסייע לחברה או לארגון להגדיל את תפוקת המכירות בצורה משמעותית.
- הסדנה הנה מהנה, חוויתית, ושוברת שגרה.
למי סדנת שירות מוכר מתאימה?
הסדנה מתאימה לכל אדם בארגון שעוסק בשירות: נציגי מוקד שירות לקוחות טלפוני, אנשי שירות פרונטליים ועוד. גם אם הצוות שלכם עבר סדנת שירות לקוחות בעבר, או אפילו סדנת מכירות, אנחנו מבטיחים שהחוויה אצלנו תהיה אחרת, ושהצוות יקבל כלים לשדרוג משמעותי בביצועים.
במה הסדנה שונה מסדנת שירות לקוחות רגילה?
- הסדנה מותאמת לארגון באופן ספציפי, לאחר למידת עולם התוכן, ואופן מתן השירות אצלכם בחברה. זוהי לא סדנה גנרית, שמועברת בכל ארגון באותה צורה.
- אנו מפתחים מודל שירות ומכירות משולב שמותאם במיוחד לכם, והוא אפקטיבי לתהליכי השירות שלכם.
- התכנים בתחום המכירות מועברים ע"י מאמן ויועץ מכירות ושירות בכיר, שיודע להנגיש בצורה פשוטה את הכלים האפקטיביים ביותר לתחום.
כמה זמן אורכת סדנת שירות מוכר?
אורך הסדנה הוא כארבע שעות.
מחפשים משהו שונה מהדרכת שירות לקוחות סטנדרטית? שואפים להגיע לרמה של שירות יוצא דופן בחברה? רוצים להפיק מכל אינטראקציה עם הלקוח את המירב ולהגדיל מכירות בשורה התחתונה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם